czwartek, 28 lutego 2013

Małe zakupy w Polsce.

Cześć dziewczyny!

     Mieszkając już około pół roku w Niemczech, muszę niestety napisać, iż tutejsze drogerię są dużo uboższe w porównaniu z Polskimi. Płyny micelarne są praktycznie niedostępne, wcierek do włosów brak, kosmetyki Bourjois niedostępne, dobrych masek do włosów w przystępnych cenach brak. Z tego też powodu, raz na jakiś czas muszę wybrać się na zakupy do Polski! I oczywiście kupuję wszystko to, co w danej chwili nie jest mi potrzebne!

     W TK Maxx wpadłam na fantastyczną promocję i za 3 pełnowymiarowe lakiery ORLY z kolekcji Naughty or nice zapłaciłam około 70zł!

Od lewej: Miss conduct, Devil may care i Halo.

     W Super-Pharm wzięłam Biovaxa do włosów osłabionych z proteinami mlecznymi i w prezencie za 1 grosz dostałam serum wzmacniające A+E.


     Muszę przyznać, iż skład serum mi zaimponował! Bardzo fajny pomysł, żeby do serum z silikonami, którego i tak muszę codziennie używać, dodać jakieś składniki odżywcze!


     Do tego zakupiłam jeszcze żel z aloesem z Flos-lek, który oczywiście będę stosować na włosy i słynną wcierkę z czarnej rzepy z Joanny (której recenzja ukaże się niebawem). Oczywiście nie mogłam zapomnieć o ostatnim hicie blogosfery, a mianowicie płynu micelarnym z Biedronki. Zaczęłam już pierwsze testy i jestem naprawdę zadowolona!




     Jak myślicie, czego mi zabrakło? Który produkt, dostępny tylko w Polsce uważacie za niezbędny? A który lakier do paznokci chciałybyście zobaczyć na blogu jako pierwszy? Koniecznie napiszcie w komentarzach!

Pozdrawiam,
Blond and wavy.

30 komentarzy:

  1. Który lakier pierwszy to się chyba nie zdecyduję :P Wszystkie są ciekawe, ale albo Devil may care albo Halo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę mleczną maskę do włosów - jest świetna! Lakiery mają fenomenalne kolory.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko micel z biedronki i u mnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciała ten różowy zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. joanne z rzepą uuwielbiam ! :)
    Świetne zakupy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta maska z Biovax u mnie okazała się hitem!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie jakoś szału nie robi, a szkoda bo pokładałam w niej duże nadzieje :(

      Usuń
  7. Niestety u mnie płyn micelarny z biedronki się nie sprawdził, ale mam nadzieję, że u ciebie będzie inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny ten złoty lakier Orly :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też odkąd wyjechałam do Niemiec, zaczęłam doceniać polskie drogerie. I za każdym razem, gdy jestem w Polsce biegnę do drogerii i kupuję w dużych ilościach :P Podobnie mam z herbatami - zawsze robię sobie zapas bo w Niemczech z tym cienko, wybór jest tylko ziołowych, za którymi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja żeby kupić jakąś fajną herbatkę też muszę jeździć do Polski!

      Usuń
  10. o tak, znam ten ból. mieszkam w uk i też mały wybór mnie boli.

    OdpowiedzUsuń
  11. złoty lakier ciekawi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To już wiadomo, czego Polki są najpiękniejsze, bo mają lepszy dostęp do kosmetyków, albo tam nie ma takiego zbytu co u nas, my lubimy być zadbane:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. b718f62250dd769b2b5bfca69891ac36
    website kurma
    website kurma
    numara onay

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for your explanation, very good content. a5efd662f3e4375bd889f71f27d2876b
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.